Director dels estudis de Comunicació de la UVic
Jordi
de San Eugenio és Doctor en Comunicació Social per la Universitat
Pompeu Fabra per la tesi doctoral “La transformació de territoris
en marques: el posicionament i la diferenciació d’identitats
espacials en temps postmoderns. Un estat de la qüestió”. Director
i professor del Departament de Comunicació de la Universitat de Vic.
Col·labora habitualment amb el Departament de Geografia i amb la
Facultat de Turisme de la Universitat de Girona. Tutor dels estudis
de turisme de la Universitat Oberta de Catalunya.
Membre del grup de
recerca TRACTE (Traducció Audiovisual, Comunicació i Territori) de
la Universitat de Vic i del Laboratori d’Anàlisi i Gestió del
Paisatge (LAGP) de la Universitat de Girona. Llicenciat en Geografia
i en Periodisme, és també Màster en Medi Ambient. Els seus
interessos d’investigació són propers als processos de
comunicació que s’esdevenen des del territori, amb especial
incidència en el turisme, el paisatge i les marques de llocs. Amb
relació a aquests temes, ha publicat llibres, capítols de llibre i
articles en revistes d’abast internacional.
D’entre les seves publicacions més destacades cal esmentar: Teoria
i mètodes per a marques de territori (UOC,
2011) i Manual
de comunicación turística: de la información a la persuasión, de
la promoción a la emoción (Documenta
Universitaria, 2011), de la qual és coordinador i coautor.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada