Jordi de San Eugenio




Director dels estudis de Comunicació de la UVic



Jordi de San Eugenio és Doctor en Comunicació Social per la Universitat Pompeu Fabra per la tesi doctoral “La transformació de territoris en marques: el posicionament i la diferenciació d’identitats espacials en temps postmoderns. Un estat de la qüestió”. Director i professor del Departament de Comunicació de la Universitat de Vic. Col·labora habitualment amb el Departament de Geografia i amb la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona. Tutor dels estudis de turisme de la Universitat Oberta de Catalunya. 

Membre del grup de recerca TRACTE (Traducció Audiovisual, Comunicació i Territori) de la Universitat de Vic i del Laboratori d’Anàlisi i Gestió del Paisatge (LAGP) de la Universitat de Girona. Llicenciat en Geografia i en Periodisme, és també Màster en Medi Ambient. Els seus interessos d’investigació són propers als processos de comunicació que s’esdevenen des del territori, amb especial incidència en el turisme, el paisatge i les marques de llocs. Amb relació a aquests temes, ha publicat llibres, capítols de llibre i articles en revistes d’abast internacional. D’entre les seves publicacions més destacades cal esmentar: Teoria i mètodes per a marques de territori (UOC, 2011) i Manual de comunicación turística: de la información a la persuasión, de la promoción a la emoción (Documenta Universitaria, 2011), de la qual és coordinador i coautor.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Amb la tecnologia de Blogger.